اگه یائسه شده به خاطراینه
رازیانه دم بکنه خیلی خوبه
هیچ راهی نداره عزیزم رفته رفته کم میشه اوایل خیلی زیاد گرگرفتگی داره بیچاره مادر من الان ده سال هست باز می بینی گرگرفتگی داره
مامان منم اینجوری میشه ویتامین د3میزنه خیلی حالشو بهتر میکنه یعنی جوری گرمش میشه که دورازجون به حالت کما میخواد بره بعد باید تا میتونن حرص و جوش نزنن
اگه یائسه شده بخاطر اونه دوسالی اذیتش میکنه بعد درس میشه مامانمم همینجوری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.