با چه برنامه ای درست کردین میشه به منم بگین
سومی.
عالی شدن. می شه بپرسم با چه برنامه ای درستش کردید؟
اولیی😍😍
سومی
با چ برنامه ای درست کردی
سومی چون شاد هست زمینش
اولی خیلی نازه
سومی خیلی خوشگله
اولی وسومی
چقدر دخترتون نازه ماشالله
عزیزم هزینه چاپ هم برابر همون آتلیه میشه بنظر من ببر آتلیه طبیعی تره ولی همشون قشنگ بود مخصوصا اولی و سومی
هر سه تاش قشنگه فقط کاش ژستاش فرق داشت
اولی و سومی
سومی
دومی
اولی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.