۲ پاسخ

منم میخام بدونم

پیاز و خلالی درشت میریزم بعد مرغ هارو از قبل سرخ کرده بودم و میچینم روی پیازها ادویه و زعفران میزنم یه استاک مرغ و با یه لیوان آب جوش مخلوط میکنم میریزم توش میزارم تا آماده شه

سوال های مرتبط