بنظر من بو دادن مرغ چندتا دلیل داره
یکی وقتی یخش کامل آب نشده باشه بزاری بپزه
دوم وقتی مرغ تازه نباشه یا خیلی بزرگ باشه چربیش بیشتره
زمانیم ک میخواین مرغ بخرین توجه کنین قسمت رونش کشیده نباشه
اینا خروسن مرغ رونش تپله😬
زردچوبه زیادم باعث میشه مرغ بو زهم بده
باابلیمو و پیاز و فلفل قشنگ بذار مزه دارشه بعد سرخ کن و باپیلز و فلفل دلمه بذار بپزه خیلی کم اب بریز بابخار بپزه و اینکه زعفران زیادبزن خوشمزه میشه
دوستان سِک ینی همون زهم 😂
ما بختیاریا میگیم اینو حالا نیمدونم ایشونم بختیاریه یا ن
قبل پخت نیم ساعت یک ساعت بزار تو اب نمک
بعدشم موقع پخت یه ربع با زرد چوبه و برگ و دارچین و اویشن بزار بپزه خون و ایناش بیاد بیرون
بعد سرخش کن با زعفرون
بعدشم که هویچ و اینا رو که میگی میزنم
عزیزم مرغ گریدA بخر خیییلی خوشمزس اصلااا بو نمیده بدون هورمونه
اول یه چند دیقه تو اب و نمک و پیاز میزارم یه قل بخوره اصلا بو نمیده
مگه پیاز نمیریزی ؟؟
لری؟
اول اب پز میکنم ابشو میریزم دور بعد هر دو طرفشو سرخ میکنم بعد پیاز و فلفل دلمه رو با زردچوبه و ادویه وپودر سیر سرخ میکنم بعد مرغو میریزم توش و رب میریزم و اب میپزه
فلفل دلمه ای هویج برگ مو چوب دارچین
مرغ رو شب از فریزر در بیارید بزارید یخچال
فردا صبحش بزارید تویه مخلوط سرکه و آب نمک
دو سه ساعت که باشه هم گوشتش زود پز تر میشه و هم بی بو میشه
دیگه بعد پیازو تفت بدین با یه مقدار کره و بعد مرغو با همونا سرخ کنید کم
و بعد هویج و فلفل دلمهای و زردچوبه و فلفل سیاه بزنید یکم که با هم تفت خوردن آب جوش بریزید توش برای پخت
یک ساعت تو آب نمک و سرکه سفید بخوابون بعد خوب با همون سرکه سفید بشورش
ب نظرم مارک مرغ خیلی تاثیر داره من فقط ثمین میگیرم رتبهa
لول مرغتو تو اب نمک و سرکه به مدت 24 ساعت بخ ابون بعدم با ادویه فلفل و نمک و پاپریکذ و پودر سیر و زردچوبه و سویا سس یکم مزه دذر کن اصلا بو بد نمیده
من یه مدل درست میکنم همه تعریف میکنن دستورشو میخوان فکر کن شوهرم اصلا رون مرغ اینا نمیخوره ولی خورد
برگ بو عالیه استفاده کن خوب میشه
فقط وفقط برگ بو
مرغ اول خوب سرخ کن بعد مرغ باید کلی ادوریه بزنی من بهش پاپریکا زنجبیل پودر کره جوز هندی پودرگوجه دارچین ادویه کاری پودر پیاز فلفل قرمز میزنم فوق العاده خوشمزه میشه اصلا بو نمیده
اول با ادویه و اب بزار اب پز بشه بعدم سرخ کن و موقع سرخ کردن میتونی زعفرون بزنی ،با پیاز و سیر و تفت بده کامل هرجا تعش میخاست بگیره یکم اب بزن بعدم هویج و دلمه اگه خاستی و لپه برن یه تفت بده ،بعدم با رنده گوجه بزن بعدم یه کم رب ،نمکشو درس کن و بزار قشنگ جا بیافته غلیظ بشه و روغن بندازه 💕
من مرغو خووووببب تفت میدم بعد مرغارو برمیدارم پیاز فراوون فلفل دلمه هویج میریزم تفت میدم اگه بخام ربی باشه رب میزنم تفت میدم اگه نه هم که ادویه میریزم و آب مرغارو میچینم روش زعفرون و ابلیمو میریزم درشو میزارم
بعضی وقتام مرغ مشهدی درست میکنم
من هنیشه ی دور با اب و سرکه و برگ بو میچوشونم
بعد با پیاز و رب حسابز تف میدم فلفل دلمه حتما تازه باشه برگ بو خوبه برگ کرفس خوبه
اول مرغ ها رو چند ساعت تو اب و نمک و یکم سرکه میذارم میمونه بعد در میارم ابش رفت زردچوبه و فلفل سیاه میزنم
بعد تو روغن و یکم کره سرخ میکنم تو همون تابه پیاز و فلفل دلمه و هویج میریزم تو خرد کنه ریز میشه بعد تفت میدم ادویه میزنم و رب اب میریزم مرغ ها رو میچینم زعفرون و نمکشم میریزم
یک ساعد و نیم بپزه فقط مرغ تو تابه بذار تو قابلمه میوفته رو هم جالب نیست
بو سگ😂😂😂😂😂😂😂😂
میخوابونم تو پیاز و آب لیمو و یه سیر میزارم توش. بعد دیگه هرکاری کنی بو سگ نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.