به بچم آد پدیابست،میدم،میپرع گلوش,چرا

۴ پاسخ

اپدیت عکس
تبدیل عکس معمولی خود ب عکس آتلیه ای
فقط با ۲۰هزار تومان
برای سفارش ب آیدی زیر در روبیکا پیام دهید
@Zendgi_24

کلا من پدیابست گرفتم خوب نبود برای جانا راضی نبودم میپرید گلوش و اذیت میشد سرفه میکرد هرچقدر هم کم و یواش میدادم ، دوباره برگشتم روی ویواکیدز مشکل حل شد راحت می‌خوره

چربه
حالت نیمه نشسته باشه
یا آد یوروویتال بگیر کمترچربه

کم کم باید بدی بزار مزه مزه کنه

سوال های مرتبط