من داخل واژنم تیر می‌کشه خدای نکرده یعنی دهانه رحم باز میشه؟

۷ پاسخ

نه فکر نکنم بخاطر سنگینی وزن جنین هست ک روی واژن افتاده

من زیاد اینجوری میشم دکتر طبیعیه ماه درده

انشاالله چیزی نیس عزیزم استراحت کن

باید استراحت کنی

واقعا ترسیدمه

طبیعیه گلم به اخر ک نزدیک بشی درد لگن و واژن طبیعیه

نه طبیعی

سوال های مرتبط