۹ پاسخ

من واقعا راحت شدم چون نمیشد تو بغل ماشین برونم الان پشت صندلیش میشینه راحته،بعضی وقتها نق می‌کنه یچی میدم دستش دیگه کاری ندارم همونجا هم خوابش بیاد میخوابه

عالیه تقریبا از یک ماهگی دارم استفاده میکنم

من استفاده میکنم.برا مسیرهای طولانی.

آره عالیه از 6 ماهگی گزاشتمش داخلش

الان بچها مثل کنه فقط بغل مادرن ، نه کالسکه کهریر روروک گهواره هیچ

من بله خیلی راحت شدم از ۶ ماهگیش خریدم واقعا کاربردی برا من
دستم درد مکرد اونقدر بغلم بود

من از چهل روزگیش گذاشتم عالیه هم‌خودت راحتی هم نی نی فوق العاده ام‌امنیت میده به بچه

یکبارم استفاده نشد

بجاش نی نی لای لای گرفتم میزارم تو ماشین

سوال های مرتبط