۷ پاسخ

ممکنه برگرده اما نگران نباش حتما ببر دکتر ؛ بدنش خنک نگه دار گرمیجات زیاد نخور

اره عزیزم ممکنه برای بعضیا برگرده
برای خیلی ها هم نه برنمی‌گرده

الان دختر من سه بار خوابوندم زیر دستگاه باز زردی داره

کم کم رفع میشه

زردی وقتی میاد پایین تا دوماهگی باید براش صبر کنی ک کاملا برطرف بشه وقتی هم عددش پایین بیاد دیگه جای نگرانی نیست

خوب ببرش دکتر ببین چی میگه

من دوباردستگاه گرفتم چندباررفت بالا.الان یکماهه شده دکترگف دیگه پیگیری نمیخواد ولی من بازاحساس میکنم زرد شده

آزنایش ندادی مگه بیاد رو ۶ یا ۵ دیگه خوبه

سوال های مرتبط