۱۱ پاسخ

چ با مزه شاه 😁

من داغون بودم تا بعد زایمانم باز ورم داشتم بعد 10روز خوب شدم خداروشکر اگه دکتر ازمایش دفع پروتئین و اوره و فشار گرفته مشکلی نیس عزیزم طبیعی

باردار بودم رفتم سونو کردن یک شب بستری مشکلی نبود مرخص کردن

ورم یک طرفه خطرناکه به دکتربگو

منم پام ورم کرد دیروز به دکترم نشون دادم گفت عادیه تو ماه اخر فقط مصرف نمک کم کن آب زیاد بخور و موقع دراز کشیدن زیر پاهات بالشت بزار

گرما تشدید میکنه ورم رو
چیز تنگ نپوش یه بالشت زیر پاهات بزار استراحت کن

اگه ورم یکی از پاهات بیشتر اون یکی هست ب دکتر بگو ی پا خیلی ورم داشته باشه شنیدم خوب نیست

اصلا نمک نخوررررر دختر

ورم پا تو بارداری منم داشتم دکتر کفت نمک کم بخور

گلم حتما برو دکتر
حتما

نمک مصرف کردی؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه من مامان جوجه من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری