تو عکس ک مشخص نیس ولی اگ یک طرفه اس مخصوصا ساق پات ی ازمایش برو بده
البته مال منم یکی دوبار اینحوری شد بعد چند ساعت خودش اوکی شد
برای منم همینطوره همه چیز رو چک کردم مشکلی نبوده
نه خوشگلم برو بیمارستان زود
وقتی فشار میدم طول میکشه تا بیاد بالا ،مال چپ کمتر ه
برای شما طبیعیه، اگر اختلاف خیلی زیاد باشه یا فقط یک طرف باشه باید پیگیری کنی
تو عکس من حس نیکنم پای سمت راستتون بیشتر باشه ازمایش دفع پروتوئین دادی؟
ن خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.