خانما من پای راستم بیشتر چپم ورم داره طبیعیه؟؟

۳ پاسخ

ی دکتر برو

من کلا زیاد ک سرپا میمونم یا کار انجام میدم فقط مچ پای چپم ورم میکنه و تمااااام کلی ام ازمایش دادم هیچی نبود ک نبود

اگه ورم مساوی نباشه خطرناک.

سوال های مرتبط