چقدر دلم گرفته.افتادم به خونریزی.بچها برام دعاکنید😔

۱۰ پاسخ

انشاالله که صحیح و سالم بغل بگیریش عزیزم

منم قبلا تو سونوهام هماتوم نبود ولی خونریزی وحشتناک کردم مثل اینک بادکنک پر خون بترکه خون قرمز قرمز رفتم بیمارستانم نگفتن هماتوم داری اولش دور از جون بچه ام گفتن سقط شده ولی بتا و سونوم چیز دیگ میگفت رفتم سونو خصوصی بیرون گفت هماتوم بوده نگران نشو انشا....بلا ب دور ازت

بچه بخاد بمونه میمونه توکلت ب خدا باشه❤️زندایی من هماتوم داشت کل دوران بارداری لخته لخته خون میومد ازش ولی بچه صحیح و سالم موند

ان شاءالله که چیزی نیست عزیزم نگران نباش

نگران نباش خونريزي با شياف و استراحت مطلق رفع ميشه

انشالله چیزی نیست قربونت برم نگران نباش🙏🥺

انشالله به خیر میگذره چرا به خونریزی افتادی

برو بیمارستان

انشالله چیزی نمیشه کوچولو سالمو سلامته

ان شاءالله که خیره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته نهم بارداری
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیستم بارداری