مامانا دارم میرم سونو قلب برام دعاکنید

۴ پاسخ

اول گفت دیده نمیشه هنوز بعد دوباره گفت دیده شد ولی نه خیلی مشخص نیست جواب و ببرنشون دکترت بده ببین چی میگه

ان شاالله تشکیل شده عزیزم
من همین الان از سونوگرافی اومدم بیرون تشکیل شده بود قلبش😍😍

بسلامتی باشه انشااللهدهمه چی عالیه

انشالله قلب کوچولوش تشکیل شده
برات صلوات فرستادم

سوال های مرتبط

مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی