مامانا برام دعا کنید دارم میرم سونو قلب نینی و چک کنم 🙏🏼🙏🏼

۷ پاسخ

تشکیل نشده بود گفت دو هفته دیگ بیا یعنی میشه کلا تشکیل نشه ؟!گفت شیش هفته و دو روزته

آن شاالله عزیزم میری و صدای قلب نی نی ات رو گوش میدی و آرامش میگیری خواهشاً اون لحظه برای منم دعا کن این ماهی حامله بشم

انشالله همه چیش خوبه

ایشالله صدای قلب کوشولوشو بشنوی و خوش خبر برگردی

انشاالله صدای قلب کوچولوش رو بشنوی فقط قول بده لحظه ایی که صداش پیچید توگوشت برامنم دعاکنی حست رو تجربه کنم🥹

خیره ان‌شالله عزیزم خوش خبر برگردی

انشالله صدای قشنگ ضربانش میشنوی

سوال های مرتبط

مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی
مامان مامان آنیتا مامان مامان آنیتا روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب 🫀 مامان قلب 🫀 هفته پانزدهم بارداری