دارم میرم سونو قلب دعا کنید برام عزیزای دلم

۳ پاسخ

ایشالله قلب قشنگش میزنه❤️

ان شاالله صداشو بشنوی و دلت شاد بشه

ایشالله که خیره

سوال های مرتبط

مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی
مامان مامان آنیتا مامان مامان آنیتا روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب 🫀 مامان قلب 🫀 هفته پانزدهم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد