امروز سونو قلب دارم لطفا برام و نینی دعا کنید
🙏🙏🙏

۲ پاسخ

تشکیل شده به دلت بد راه نده

چشم حتما عزیزم
منم امروز سونو ان تی دارم تا یک ساعت دیگه دعا کن نی نی منم رشدش خوب باشه و سالم باشه 😘😘😘

سوال های مرتبط

مامان مامان آنیتا مامان مامان آنیتا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق نازم مامان فندوق نازم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قلب 🫀 مامان قلب 🫀 هفته شانزدهم بارداری