۹ پاسخ

قرص خوردم

من هفته ۹، عین شیر سماور خون قرمز روشن ازم میرفت، انگلر شمشیر خورده باشم. فکر میکردم قطعا دارم سقط میکنم، همونجوری رفتم سونوگرافی، گفت هماتومه. دکترم فقط گفت استراحت کن، چون آمپول و شیاف همه چی داشتم استفاده میکردم. بعدش تا هفته ۱۲ لخته دفع میشد که در واقع هماتوم داشت دفع میشد. تو سونو ان تی هیچی نمونده بود.

من هشت هفته که بودم یه هفته لکه بینی داشتم به خاطر هماتوم ...رفتم دکتر شیاف پروژسترون و آمپول استفاده کردم خوب شدم

من ۸ هفتگی در حد چند قطره لک بینی داشتم یکهفته استراحت مطلق بودم با شیاف پروژسترون بعد یه هفته کاملا خوب شدم
استراحت خیلی مهمه من فقط واسه دستشویی بلند میشدم 🫪

من یه بتر خونریزی و لکه بینی داشتم ، استراحت مطلق بودم

من خواهر شوهرم تا ۴ماه خون‌ریزی داشت وماه هفتم‌‌ یادمه لکه ببینی ولی این بچه ماشالله بلا شده نزدیک‌۴سالشه

بله من تو هفته های اول هماتوم داشتم یه روز کلی خون دیدم فکر میکردم خدایی نکرده داره سقط میشه رفتم سونو گفتن هماتومه قلبش هم تشکیل شده
ولی باید بری دکتر که هم چک کنه هم دارو بده

ب خاطر هماتوم خونریزی شدید خواهر شوهرم داشته درحدی ک پتو پر خون شده بچه طوریش تشده

من هم سه ماهگی لکه بینی داشتم هم ۳۴ هفتگی، بخاطر عفونت هست بمن سفالکسین دادن خوب شدم البته آخراش فکر کردن بخاطر زایمان زودرس هست ولی بعد معاینه فهمیدن عفونت دارم

سوال های مرتبط