۴ پاسخ

من با ۸ روز تاخیری میترسم بی بی چک بزنم

الان تست بزن

عزیزم دوباره تست بزن اگه منفی بود باید بری دکتر

اگه پریود نشدی و باردار هم نبودی باید قرص بخوری پریود بشی

سوال های مرتبط