۸ پاسخ

اگ غذا و میوه و اینا میخوره و تو ازمایشش چیزی نبود مهم نیس وزنش چقدره اما اگ نمیخوره باید نگرانش باشی ، دختر منم کم وزنه اما همه چی میخوره اونم به همراه بازی های مختلف ، دکتر گفت نگران نباشم چون ژنتیکش لاغره

دوسالگی یا یکسالگی؟

دکترش گفت وزن الانش خوبه؟!

برامنم ۸کیلوعه😔😔😔

والا بچه سالم باشه من قبلا انقد درگیر وزن بودم خیلی وقتهش شل کردم

فعکککک نکنننم🤣 دختر منم ۸

منم دخترم الان ۸۵۰۰باقد‌۷۵

هم دردیم عزیزم😢

سوال های مرتبط