منم هیچی حس نمیکنم ولی سربچهای قبلیم از13هفته واضح تکون میخوردهروزوهرساعت الانم تعجب میکنم چراهمه اینجورشدن
سلام مامان دخملیم خوبید عزیزم شما برای مورفولوژی همسرت چکار کردی؟
زوده طلا
من ۲۲ هفته حس کردم
اونم مثل نبض
منم هیچی حس نمیکنم
زوده
هنوز زود عزیزم منم 22 هفته هستم از بیست هفته در حد نبض حس میکردم الان تازه یکمی واضع تر متوجه حرکاتش میشم
تازه حرکاتش از ۲۸ هفته به بعد مهم میشه
نگران نباش
دقیقا منم همینطورم
جفتمم خلفی هست
ولی خب هنوز زوده میگن
زود دختر من الان ۲۲ هفته و ۶ روزم
جفتم هم خلفی بود تازه یکی دو روز در حد نبض حس میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.