۷ پاسخ

منم هنوز حس نمیکنم ، بارداری اولم از هفته های پایین تر حس میکردم ، میگن بارداری دوم زودتر حس می‌کنی که الان برای من برعکسه و هنوز چیزی حس نکردم😂

منم حس نمیکنم

دکترای شهر ما میگن تا ۲۸ هفته اشکال نداره.

چون خیلی زوده ۲۲ بع بعد

آیا می‌تونه به جنسیت بچه ربط داشته باشع

منم هیچی حس نمیکنم

نگران نباش تا ۲۲ هفته فرصت هست بعضیا زودتر بعضیا دیرتر شروع میشه

سوال های مرتبط