۱۴ پاسخ

خیلی کوچیکه اصلا بدرد نمیخوره یه چیزی بگیر کارایی داشته باشه

یعنی کوچیکه نخرم؟

اره خوبه اگه بازی کنه

یا خداااا چه گرون زده. من واسه نیکان تولد ۱ سالگیش گرفتم ۲۶۰ تومن . خیییلی خوبه. کلی بازی میکنه تو خونه. عکسش تو تاپیک هام هست نیکان سوارشه.

دختر ‌منم داره خیلی باهاش بازی میکنه ولی دیگه داره کوچیک میشه فک نکنم از این ب بعد زیاد بدرد بخوره

من خریدم دخترم خیلی دوسش داره

دختر من از یک سالگی داره هنوزم عاشقشه هم تو خونه بازی میکنه هم میاره بیرون با خودش

من دارم یکیشو شکست بسکه استفاده کرد
یکی دیگه گرفتم یعنی عالیه عالی

دخترم داره دیگه کوچولو شده براش واسه الان خوب نیست بگیری کوچیک

اینا خوب نیستن ... موتور وسپی بیبی لند هم خپبه

عزیزم به این سنش کوچیکه دیگه…ولی خب بازم پسر من سوار میشه عاشق این بود خیلی بدرد بخور بود…قیمتش اکه ۶۵۰ خوبه بگیر ارزش داره

اتفاقا منم دیدم توی بازار ولی خیلی کوچیکه
شک‌کردم به دردش میخوره یا نه

من خريدم براي پسرم عالي بود ولي الان ديگه براش كوچيك شده

چنده.

سوال های مرتبط