پماد آردن خوبه برای سوختگی نوزاد یا کالاندولا؟

۶ پاسخ

زینک هم خوبه من برای دخترام استفاده میکردم

من آردن میزنم چند ساله هم برای پسرم هم برای خودم واقعا عالیه

کالاندولا

کالاندولا

طبق تجربه ی خودم کالا ندولا شب بزنی صبح خوب میشه

اردن برا پیشگیری از سوختگیه
کالاندولا برا سوختگی هست
من کالاندولا گرفتم

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی