۲ پاسخ

اعصاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب

از اعصاب. من همیشه اینجوریم. دست پاهام بی حس میشه. احساس ضعف. اگه ایستاده باشم میخام بیفتم. باید یکم دراز بکشم تا اوکی بشم

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری