۴ پاسخ

تا جایی که من میدونم و دیدم بخیه ها خودشون میوفته فقط یه دونه فکر کنم از زیر آلت هستش که اون یه ماهی طول می‌کشه تا بیوفته

سنتی ختنه کردی؟؟!
وای مگ میش خودت بکشیییی
باید خودش بیافته دیگ

من فکر کردم خودش میوفته، نیافتاد
دیگه 1ماه اینجا ها بعداز ختنه کشیدم

من خودم کشیدم

سوال های مرتبط