تا جایی که من میدونم و دیدم بخیه ها خودشون میوفته فقط یه دونه فکر کنم از زیر آلت هستش که اون یه ماهی طول میکشه تا بیوفته
سنتی ختنه کردی؟؟!
وای مگ میش خودت بکشیییی
باید خودش بیافته دیگ
من فکر کردم خودش میوفته، نیافتاد
دیگه 1ماه اینجا ها بعداز ختنه کشیدم
من خودم کشیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.