حال به جای طلا پوشک قیمتش میره بالا اما طلا نوسان داره گاهی پایین هم میاد اما پوشک فقط بالا میره به جای طلا باید تو پوشک سرمایه گذاری کنیم😂
ببم بخرید ارزونتره
مولفیکس ۷۹۰
من دیروز مای بیبی سایز دو کوچیک رو ۶۵۰ خریدم مرده گف شده ۸۵۰
چ کنیم دیگه باید بسازیم
ن خواهر گرون شده ۸۵۰ میگیرم یک هفته به بدبختی میره 🥲🥲
کم کم باید کهنه ببندیم بچه هامون 😕💔 خدا لعنتشون کنه
بله خواهر گرون شده از ۶۵۰ تومن شده ۸۵۰ 🥲🥲من گرفتم ۸۵۰ مای بی بی ۳۸ تایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.