۸ پاسخ

حال به جای طلا پوشک قیمتش میره بالا اما طلا نوسان داره گاهی پایین هم میاد اما پوشک فقط بالا میره به جای طلا باید تو پوشک سرمایه گذاری کنیم😂

ببم بخرید ارزونتره

مولفیکس ۷۹۰

من دیروز مای بیبی سایز دو کوچیک رو ۶۵۰ خریدم مرده گف شده ۸۵۰

چ کنیم دیگه باید بسازیم

ن خواهر گرون شده ۸۵۰ میگیرم یک هفته به بدبختی میره 🥲🥲

کم کم باید کهنه ببندیم بچه هامون 😕💔 خدا لعنتشون کنه

بله خواهر گرون شده از ۶۵۰ تومن شده ۸۵۰ 🥲🥲من گرفتم ۸۵۰ مای بی بی ۳۸ تایی

سوال های مرتبط

مامان ملورین🤍 مامان ملورین🤍 ۱۷ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی