اصلا برادرت رو رها نکن تو سن حساسیه خدای نکرده آیندش خراب میشه همه جور آدم بیرون هست
به مادرشوهرتم بگو به تو ربطی نداره آخرین بارت باشه دخالت میکنی
چه ربطی مادر شوهرت داره به داداش بگو بره دنبال کار تعمیرات اگه برای خودت سخته همسرت کاری ندارع بیاد خونتون اگرم نه همونجا جا خواب میدن ولی باید مواظب باشی اعتیاد نگیره ولی پیش خودت باشه بهتره خیلی سخته براتون دعا میکنم که خدا بهتون روزی بیشتری بده تا راحت به دور آدم های سمی زندگی کنید
مادرشوهرت رو بیخیال با شوهرت صحبت کن قبل از هر چیزی اصلا هم خودتو با همچین ادمی درگیر نکن اینجور ادما ترس از ابرو و خانواده ندارن
عجب دل سنگه این مادر شوهرت
توروخدا دادشت رو تنها نزار خدا برات حفظش کنه هر کاری میتونی براش انجام بده
ان شاءالله خدا خودش حلش کنه براتون این مشکل مسکن
داداشتو تنها نزار عزیزم اون جز تو پناهی نداره
با شوهرت باید صحبت کنی به مادرشوهرت چه ربطی داره.
پدر و مادرت خونه نداشتن؟
بگوخونه من زندگی من چه ربطی به توداره عجب ادمای بیشعوری اگه دختریاپسرخودش بودم همینو میگف😐
ی خیر هست تو اینستا کارهای خیر انجام میده
میخوای پیجشو پیدا کنم بهش پیام بدید کمکتون کنه ؟؟؟
آدم خوبیه تو پیجش ب کلی آدم کمک کرده
نزار حرف مادرشوهر بشه با شوهرت حرف بزن بگو اگر الان این کار رو کنی فردا روزی این اتفاقا برای خانواده خودت بی افته منم دعوا راه میندازم
بگو بردارم جز من کسی رو نداره منم نمیزارم تنها بمونه
نظر همسرت چیه؟
چقد سخته برای ی خواهر😔
من بودم شر به پا میکردم خدا بیامرزه پدر مادرتو من مادر ندارم خیلی سخته یتیمی اون جز تو کسیو نداره نزار تنها بمونه بمیرم براش💔😭
وا چه سلیطه ای
بیارش پیش خودت ، یه سوئیت براش بگیر بفرستش سر یه کار خوب
من بودم به خاک و خون میکشیدم خونه کسی که عزیز منو تو خیابون سرگردون کنه
چه مادرشوهر بیتربیتی اه
اول نظر شوهرت مهمه
ولی اگه هم نظر ننشه دیگه تخم سگاشو راه نده خونت
من بودم همیچین مادرشوهری رو نگاهم نمیکردم
شوهرت چی میگه
خونه پدریت چی شد چرا اونجا نمونده
کاش ی خونه براش بگیرید فعلا بره سرکار
منم بودم دهنشو آسفالت میکردم
چقد بیشعوره مادرشوهرت ب چ حق و جراتی اینجوری گفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.