برا لثه دوندن نیست تو این سن
دخترمن. ۲ ماه و۵ روزشه اینکارومیکنه بنظرم برادندون ولثه نیس بخاطر دردشکمشه
لثههاش میخاره..به خاطر دندونه..پسر منم همینه
واسه من ۴۸روزشه همیشه آخر شیرخوردن بالثه میکشه درباره سینه رو خیلی درد داره
بازیگوشی 😅😅😅
عادیه شاید لثه هاش میخاره پسر بزرگه منم از ۳ ماهگی علائم دندونش شروع شد
چرا هنوز زده ۲ ماه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.