چطوره بچها 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

تصویر
۱۸ پاسخ

بدنیس

باید بری ترمیم لبه ها لاک پریده

منم همیشه شاین بی رنگ دوس دارم ولی فعلاااابخاطر نازنین نمیزنم

من جیغ زدم

تصویر

من دلم اینو میخاد ولی نمی‌دونم اینجا پیش کی برم

تصویر

نازه مبارکه عزیزم

خیلی قشنگه البته فرم انگشتهات خیلی خوبه ک ناخنهات قشنگ شده فرم ناخنهات عالیه

قشنگه من خوشم اومد

خوشکله 👌❤️

خوبه

ساده و زیبا
ناخن کوتاه دوست دارم

عالیه

رنگش مدلش عالیه

خوشگله 🩷🩷

قشنگه مبارکه

چقد دلم میخواد ولی پسرم نمیزاره پیش کسی نمیمونه اسیرم کرده کاش زود این وابسته بودنش ازمن تموم میشد🥲😭😭

مبارکه عزیزم

قشنگع

سوال های مرتبط