من رفتم کلاس
گفت روزی ۴.۵بار ضربه خوبه ولی کمنر یا نبود صدرصد برید
و منی که اصلا هیچ تکونی تا الان احساس نکردم 🥲
آزه عزیزدلم عادیه بعضی روزا اصلا تکون نمیخوره بعضی اوقات هم خیلی وول میخوره
اگه میخوای تکوناش رو حس کنی چیز شیرین بخور
اره طبیعه گاهی تا دو سه روز تکون نمخوره جون به لب میشی
اره طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.