۵ پاسخ

من که هی باهاش راه اومدم دیدم فایده نداره باجایزه پارک دوتا زدم رو پاش دیگه ازاون روز گفت جواب گرفتم تاحالا هم نشده که بزنم اولینو اخرین بارشد

ببرش دسشویی جلوش پیپی کن بعد با هم اب بگیرید پیپی بره بهش بگو داره میره پیش مامانش خونشون ، یکم چندشه ولی خیلی جوابه

همدردیم
دنیز هم همینطوری می‌کنه
میگ پی پی دارم پوشک کن
توش جیش می‌کنه میخام درش بیارم الکی میگ نه پی پی دارم😐😐

رها و دنیز کارشون مثل همه😂😂😂

منم از پوشک گرفتمش صبح ها پوشک نمیبندم خودش جیش وپی پی شومیگه ولی شب ها میبندم نمیگه

پسر من که نمیکنه یا به زور تو شلوار ،کاش ۳سالگی به بعد میگرفتم

سوال های مرتبط