معمولا تو سونو فقط مشخص میشه من تا ۲۰ هفته ک سونو میرفتم بریچ بود . الان سونو ۲۸ هفته سفالیک شده
ایقد میچرخه تا قبل زایمان هیچی معلوم نیست چون خیلی چرخشش بیشتر میشه ماه های بالا
پاهاش پایینه ببشترضرباتش پایینه
سوراخ کردن واژن☹️
علائم زیادی نداره من وقتی خیلی میشینم درد زیر دل دارم حرکتایه بچه بیشتر پایین رویه واژنمه
ماله منم بریچه الان ضربه هاش کم و پایین روی مثانمه
مال من بریچه وکاش میچرخید پاهاش ب مثانه فشارمیاره کلاپایینه مال من کلابالانرفته ینی ب معدم فشارنیاورده حرکتاش درست وقتی میشینم بالای رونام هست
ضربه هاش پایینه انگار تو مثانه حس میکنی
حرکاتش کاملا زیر شکم
علایم خاصی نداره دخترمن بریچه امشب بستری شدم برای سزارین ولی پاهام به شدت ورم داره
برا من بریچ که بود همش با پاهاش ضربه میزد به مثانم جوری ک میخاست بیاد بیرون یعنی من اینجوری حس میکردم و به مثانه خیلی فشار میاورد
الان سفالیک شده دیگه نمیزنه
علاعم ندارع چون من گفتم ذهنت بهم ریخت؟
توسنو مشخصه که
برای من اینطوریه که حرکتش کمتره، ولی خب با سونو مشخص میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.