بریچ بودن جنین خطرناکه؟؟

۱۷ پاسخ

منم بریچم

عزیزم همسایمون تو هفته 36 بچه چرخید و بلخره سفالیک شد
سعی کن مایعات و چیزای ابدار زیاد بخوری که بچه بتونه خوب بچرخه

نه‌خطر ندارع فقط مادر واس تکوناش یکم اذیت میشه من دخترم مدام داخل واژنم لگد میزنع

نه خطری نداره فقط اگه تا آخر بریچ بمونه سزارین میشی اکثرا تا ۹ ماه می‌چرخن بچه ها

نه چه خطری داره میچرخه دیگه ماه های آخر اگه طبیعی میخوای باید سفالیک شه نشه باید سزارین شی

نه اصلا من بچه اولم بریچ بود

برا من از اول بریچ بود هیج خطری هم نداره فقط سزارین میشیم

نه چ خطری مال منم بریچه

من بریچ

بریچ یعنی برعکس پاها پایین
اگه اخرای ۳۵به بالا باشی سزارین میشی

واجه خطری پسرمن بریچ بود سزارین اجباری بودم

نه عزیزم. فقط نمیتونی طبیعی زایمان کنی

نه یعنی سرش بالاست سزارینی البته ممکن برگرده

نه چه خطری مطمئنن میگرده نگرده هم سزارین میشی نهایت

الان بچت بریچه کجاهاتو لگد میزنه؟

نه اصلا

نه چه خطری ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه❤️ مامان جوجه❤️ ۲ ماهگی
مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💚فاطمه‌زینب💚 مامان 💚فاطمه‌زینب💚 ۶ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری ۱ ماهگی