۱۳ پاسخ

عزیزم بهتره اگه مادر یا خواهرت هستن بگی بیان کمک و خودت کارای سبک رو انجام بدی
اگر هم نیستن به همسرت بگو نظافتچی بیاره

من نشستم باحوصله لبست نوشتم ازهمین هفته شروع میکنم

خودم ،امروز همش دستم بند بوده کلی تمیز کاری کردم چون خیلی درد دارم واژنم و لگنم درد می‌کنه احتمالش هست درد بگیردم برم بیمارستان فردا میرم ۳۹ هفته

من فرشامو دادم قالیشویی مبلا تمیز بود ناهارخوری هم شوهرم شامپو فرش کشید دسشویی حمومم شست فقط رو تختی اینا مونده ک هودم میندازم ماشین

زیاد سعی کنید کار نکنید من از اول تنها بودم خودم انجام دادم ۳۵ هفته بودم کلی کار انجام دادم کیسه ابم پاره شد یهو بچم ۳۵ هفته به دنیا اومد

منکه داغونم پس فردا زایمان دارم امروز خواستم یکم مرتب کنم کمرم قفل کرد افتادم🤕 بیخیال شدم شوهرم گفت تو این ده روز که خونه مامانمه میره تمیز میکنه

برا من دقیقا امروز همه خواهرشوهر خاله شوهر مامانم اینا اومدن فرشامو اینارو تمیز کردن فردا هم خونمون تمیز میکنین تموم😁 خودم نمیتونستم تمیز کنم 🥲

نکن کارو بزار واسه بعد زایمان من پاشدم خونه تکونی کردم شب کیسه آبم پاره شد بدبخت شدم

هیچ کاری نکردم و ن میتونم انجام استراحتم فقط منتظرم به دنیا بیاد مثل کوزتی پاشم بیفتم بجون خونه 🫠

من همسرم خداروشکر کمک کرد کسیو نداشتم
خدا حفظش کنه همه چیو شست ترو تمیز خونه رم تمیز کرد
دستمال کشیدن و کارای سبک خودم انجام دادم

من برای عید گردگیری حسابی کردم دیگه نذاشتم بهم بریزه.امیدوارم تا زایمان همینجوری بمونه.یه گردگیری ساده بخواد فقط

من فقط کمدا رو مرتب کردم بقیه مونده.
نصفشو خودم میکنم بقیه رو میگم مامانم اینا کمک بیان

ن خودم

سوال های مرتبط