منم اینجوریم از۳هفته پیش تا الان دکتر گفت کاذب هست و عادیه
ولی اگ با درد بود گفت برو زایشگاه
رفتم دکتر برامآمپول پروژسترون و شیاف و ایناداد،البته من این سفت شدنا درطول روز نزدیک ۲۰ دفعه بود ولی بدون درد
من از هفته ۲۸ اینطوریم،انقباض کاذب دارم با یکم تنگی نفس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.