۳ پاسخ

منم اینجوریم از۳هفته پیش تا الان دکتر گفت کاذب هست و عادیه
ولی اگ با درد بود گفت برو زایشگاه

رفتم دکتر برام‌آمپول پروژسترون و شیاف و ایناداد،البته من این سفت شدنا درطول روز نزدیک ۲۰ دفعه بود ولی بدون درد

من از هفته ۲۸ اینطوریم،انقباض کاذب دارم با یکم تنگی نفس

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد