اخرای بارداری همینجوری میشیم کلا عادیه
درد چطوری؟احساس ناخوشاینده یا درده؟اگر حس بدیه فقط انقباض بریکستون(تمرینی)عه
میگن انقباض کاذب بدن داره تمرین میکنه برای زایمان
الانم سفت میشه ولی دیگه درد نداره
انقباض طبیعیه آخرای بارداری ولی اگه همراه با درد باشه و حس پریودی باید به دکترت بگی منم اینجوری بودم دکترم شیاف نوشت مصرف کردم خوب شدم
انقباض نیس؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.