۲ پاسخ

منم اینجور شدم. نگرانم. خوب شدی؟

انقباضات کلا تو بارداری هستن عزیزم طبیعیه اصلا نگرانش نباش ولی اگه دیدی منظم شد اون موقع پیگیر شو

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری