۸ پاسخ

عزیزم میلیون ها نفر شاید در حسرت این لحظه هستند نعمت ولطفی که خدا بهت داده هرگز از دست نده با آمدنش کلی برکت به زندگیت میاد خواست خدا بوده با توکل به خودش نگه دار

بستگی ب شرایطت داره ، ولی بنظرم نگه دار تابدنیا بیاد پسرت ۳ سال رو رد کرده من پسرم روزیکه دوسال نمیشد دخترم دنیاامد خیلی ناراحتتون ولی الان میبینم چقدرخوب شد،البته خیلییی اذیت شدما ولی خب الان یکم بهترشده،بازم ب شرایط خودت وهمسرت نگاه کن

بستگی به شوهرت و مالی دارهه و صبر حوصله خودت اگه همشون اوکیه نگه دار اگه یدونشونم نداشته باشی ب مشکل می‌خوری نمیتونی بگی صبر حوصله دارم پول ندارم حالا ی کاریش. میکنم بیارمش چون پولم نداشته باشی ب مشکل. میخوری

ننداز نگهش دار گناه داره منم قصد دارم یکی دیگه بیارم و تمام

اگر رابطه ات با شوهرت اوکی هست و زندگیتونو دوس دارید نگه دار
خدا خواسته براتون ایشالا توانشم میده

نگهدار عزیزم سخته ولی با هم بزرگ میشن و همبازی خوبی برای هم میشن

نگه دار گلم

اگر منظثرتهکه مثبت بوده و شرایط مالیش روداری نگهدار خودش دلش خواسته که بیاد دیگه

سوال های مرتبط