۵ پاسخ

من قطره رینوسالتین میریزم و سیتریزین میدم

سیتروزین هرشب پنج سی سی بده اگه خیلیییییی آبریزش داشت یبار صبح یبار شب بده اسپری بینی هم واسش بزن

سیتریزین شبا ۲ و نیم سی سی بده
اسپری بینی بزن براش روزی چهار بار اگه میزاره یا فین گیرم خالی کن

سیتریزین، آنتی بیوتیک، البته خودت میدونی الان بعضیا میگن ن ن نده🤣

اسپری بینی بگیر

سوال های مرتبط

مامان رضا چشم رنگی🧿 مامان رضا چشم رنگی🧿 ۲ سالگی