مامانا
قطره پی لاکت برای اسهال خوب بود ؟؟؟

۵ پاسخ

آره من استفاده کردم خوب بود

برا دختر من تاثیر نداشت

من پرو بیبی استفاده کردم راضی بودم شدیدا

اره خوبه

پدی لاکت **

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱۷ ماهگی