تا الان ک پسرم 7ماه و 29روزشه ادامه دادم و دکتر از الان شروع کرد که دیگه بهش شیر خشک معمولی بدم من برای رفلاکسش شیر خشکARمیدادم
اتفاقا منم یه سوال داشتم من به پسرم بیومیل آی آر میدم ولی اصلا وزن نمیگیره میخوام از فردا نان 1 بدم میخواستم بدونم به نظر شما مشکلی نداره بچم اذیت نمیشه
ممنون میشم راهنماییم کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.