۸ پاسخ

دعا که میکنیم برای سلامتی مادر و بچه همه مادرا و بچه هاشون
ولی جنسیت جنین شما موقع لقاح شکل گرفته دعا پا برای جنسیت فک نکنم تاثیری داشته باشه
هر حور خلاق صلاح بدونه همون خوبه
توام راضی و خوشحال باش همیشه بخند
نبینم ناراحتی باشی🤗
دیگم نگو پشیمونم
سخته قبول دارم
توام قوی هستی خب
ان شاالله خیره

انشالله دخر باشه عزیزم
دختر خییلی خوبه❤️

انشالله که صحیح وسلامت باشه. مصلحت هم با خواسته دلت هم یکی باشه. اگه پسر باشه هم میشه برادر وپشت وپناه پسرت. هر دوتاش عااالیع‌

اون حداقل داخل جمله ات ذهنمو درگیر کرد،مگه ناخواسته بوده؟
انشالله سالم و صالح باشه

ان شاء الله شما هم برای ما دعا کن 😁😁

من برا خودمم دعا نکردم
فقط. دعا کردم سلامتو پاکدامن باشه

ان شاالله شما هم دعا کن خدا به منم بده

انشاالله که تنش سالم باشه هرچه که خداداد

سوال های مرتبط

مامان رادمهرتیارا🥰🥰 مامان رادمهرتیارا🥰🥰 ۲ سالگی
مامان حدیث و تودلی🫄 مامان حدیث و تودلی🫄 ۲ سالگی