۶ پاسخ

چرا عجله داری اگه تاخیر خوردی بیبی بزن ممکنه فردا پریود بشی

من دوروز مونده زدم مثبت شد بستگی به لقاحت داره

بزار چند روز از موعودت بگذره بعد

سلام بهتره چند روز تاخیر داشته باشید

چند بار اقدام داشتی در ماه

عزیزم زوده. یک هفته دیگه بزن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری