بچم با شیر خودم سیر نمیشه چه شیرخشکی خوبه بش بدم؟

۷ پاسخ

اپتامیل ۱

نان خوبه

من نان ۱ گرفتم

من شنیدم آپتامیل ترکیباتش به شیر مادر نزدیک تره

من اپتامیل ۱ میدم

اگ سازگار باشه باهاش نان بهترینه

اپتامیل۱

سوال های مرتبط

مامان آرنیک 💙🧒 مامان آرنیک 💙🧒 روزهای ابتدایی تولد