خانما دعا کنید بعد۱۳روز دیگه بچم مرخص شه بریم خونه خسته شدم دیگه

۷ پاسخ

انشالله که به زودی به سلامتی مرخص بشه و نی نی را ببری خونه خدا سلامتی به جفتتون بده 🙏♥️خیلی سخته بعد زایمان تازه سیزده روزم بچه بستری بشه ولی این روزا هم میگذره نگران نباش عزیزم 🥰

عزیزم انشالله امروز باهم برین خونه😍🤲

انشالله امروز وفردا مرخص بشه عزیزم

انشالله ‌ که امروز مرخص بشه توکل به خدا .پسر منم امروز دوازده روزه بستریه

انشاالله عزیزم مرخص میشه امروز میری خونه

چرا کوچولو بستری شده😢😢

چرا بستری شده

سوال های مرتبط

مامان آیساخانمی 🩷🩷 مامان آیساخانمی 🩷🩷 ۵ ماهگی