نه منفیه فک نمیکنم مثبت باشه
فک کنم توهم زدی
😍😍😍کاشکی باردار باشی برات خیلی خوشحال میشم منم اولین بیبی ک زدم دقیقا همین بود عکسشم گذاشتم همه گفتن منفیه
عزیزم دوست ندارم ناراحتت کنم، ولی نداره😔
منفی عزیزم
منفیه
دوسندارم بگم نداره🥺💔
عزیز صبر کن سه چهار روزم اگر همچنان پریود نشدی انشالله مادر شدی یک هفته ک از موعدت گذشت برو ازمایش بده
توهم زدی عزیزم☺️
منفی هستش چندروز دیگه دوباره امتحان کن بایه برنده دیگه
منفیه
اینجاکه هاله نداره اما صبر کن شاید پررنگتر بشه دوروز صبر کن
چند روز تاخیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.