من با آب ۳۴ یا ۳۵ درجه تا ۴۰ درجه درست میکنم. ولی کمتر خوب حل نمیشه و بیشتر ویتامین هاش از دست میره.اول آب بریز بعد با پیمانه شیر خشک. پیمانه رو هم با لبه ی قوطی صاف کن
بعد از اینکه شیرخشک ریختی تو شیشه شیر آب جوشیده بریز بعدش خنک کن میتونی شیشه شیر بزاری تو کاسه آب سرد زودتر خنک بشه
مقدار شیرخشک و آب هم هم خودت نمیدونی چقدره..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.