۲ پاسخ

من با آب ۳۴ یا ۳۵ درجه تا ۴۰ درجه درست میکنم. ولی کمتر خوب حل نمیشه و بیشتر ویتامین هاش از دست میره.اول آب بریز بعد با پیمانه شیر خشک. پیمانه رو هم با لبه ی قوطی صاف کن

بعد از اینکه شیرخشک ریختی تو شیشه شیر آب جوشیده بریز بعدش خنک کن میتونی شیشه شیر بزاری تو کاسه آب سرد زودتر خنک بشه
مقدار شیرخشک و آب هم هم خودت نمیدونی چقدره..

سوال های مرتبط