۶ پاسخ

خیلی سرد باشه دلدرد میگیره بچه یکم اب جوش قاطی کن ولرم شه

منم جدیدا همینجوری میدم نمیدونم اشکال داره یا نه
دمای محیطه نه سرده نه گرم

من دخترم گرم تر باشه نمیخوره

پسر من اصلا شیر گرم نمیخورد ولرمم نمیخورد فقط باید سرد سرد میبود که بخوره ،الانم که دیگه شیرخشک نمیخوره شیرگاو میخوره باید سرد سرد از تو یخچال بهش بدم وگرنه لب نمیزنه

منم همینکار میکردم تا الان ولی دوستان گفتن خوب نیست

من اینجوری درست میکنم نمیدونم والا

سوال های مرتبط