۶ پاسخ

تا ۶ ماهگی هم اب بدنشون هم گرسنگیشون با شیر رفع میشه

ن اشکالی نداره عزیزم،من بچم دوماهش بود برده بودمش پیش دکترش،بعد گفتم میتونم بهش اب بدم گفت عاره بده آب‌جوش نبات هم گفتم میتونم بدم گف عاره،فوق تخصص نوزادانه دکترش

من از دوماهگی. دادم

نه عزیزم بده من دکتر دختر از وقتی یک ماهش بود گفت روزی ۵ سی سی اب بده بهش

من بعضی وقتا میدم

من از امروز دارم میدم چون گرمه ادرارش کم شده میترسم اب بدنش کم بشه والا

سوال های مرتبط