به نظرتون اشکال داره یکم اب جوشیده سرد شده میدم به نیکی؟

۲۰ پاسخ

سلام اگ تابستون بود و هوا خیلی گرم. حتی میتونسی از دوماهگی شروع کنی اب حوشیده شده سرد بدی چون هوا هنوز گرم نیی نه ندیش بهتره

سلام بله اشکال داره

والا منم قنداب با یکم عرق نعنا میدم به بچم😂
از اول نوزادی هم میدادم الانم دوماه و خورده ایه، بعضی شبا گریه میکنه، خیلی بیقراری میکنه میدم بهش😂

منم با شربتاش میدم
یعنی 2/5شربت 2/5 سیسی آب قاطی میکنم
چون شربتارو نمیخورد خفه میشد
دکتر گفت اینجوری بده
با همه شربتاش قاطی میکنم میدم

خیلی زوده گلم نباید بدی

بله عزیزم تا شیش ماه ک غذاخور بشه هیچ احتیاج ب اب نداره کلیه هاشون اسیب میبینه

نه مشکلی نداره منم میدم

نه منم دادم

بچه های شیرخشکی هرازگاهی حتما باید اب بدی درحد یک قاشق

نه اشکال نداره من تو آبجوش نبات مینداختم دل درد داشت میخورد خوب میشد تو شیرخشک هم دو تا قند کوچولو میندازم شیرین بشه

من وقتی شربت گلوش میشکنه مجبور میشم میدم

والا تو پرستاری باید ب ما بگی بدیم یا ن
پسر من بستری بود دیدم بالاسر بچها آب قند بود با سرنگ میدادن بهشون

ن عزیزم هیچ مشکلی نداره خصوصا بچه هایی که شیرخشک میخورن

من آب‌جوش نبات دادم

من دیروز دادم

الان زوده یکم عزیزم

منم میدم شنیدم برای یبوست هم خوبه

نه ،دکتر بچه های من گفت از آغاز سه ماهگی بده من هم میدم

خداروشکر سالمم هست

من که مادرشوهرم به بچه ۶ روزه ام کلی اب قند داد😑

سوال های مرتبط